اجرای سقف سردرب ورودی

سردرب ها جلوه ی زیبایی به ساختمان می  دهند ، همچنین مانع ریزش برف و باران در منطقه ی مورد نظر شده و باعث ایجاد احساس امنیت می شوند. سر درب ها در انواع مختلفی موجود هستند همچنین دارای طرح های متفاوتی نیز هستند. نوع و طرح سردرب متناسب با محل اجرای آن است. انتخاب سردرب مناسب برای ساختمان از مهمترین موضوعات مربوط به نمای ساختمان است و سردرب با توجه به طراحی، اجرا و موقعیت ساختمان از نمای ساختمان تاثیر می گیرد.
سر درب ها انواع مختلفی دارند و همچنین در طرح های متفاوت ارائه می شوند که انتخاب این دو وابسته به موقعیت ساختمان و شکل ظاهری و نمای آن است. سر درب های شیبدار متداول ترین نوع سر درب ها هستند که به صورت دو شیب، چهار شیب، طرح چینی و طرح کتابی اجرا می شوند. سر درب ها معمولا از ورق های تایلی پرسی و طرح سفال  ساخته می شوند.

مصالحی که می توانند برای ساخت سر درب مورد استفاده قرار گیرند عبارتند از:

  • ورق طرح سفال
  • تایل پرچین
  • اندوویلا
  • دکرا
  • سفال
  • متروتایل
  • روف تایل
    نصب سردرب با طرح شیبدار زیبایی خاص و دوچندانی به نمای سازه های ویلایی و حتی آپارتمانها میدهد. فضایی که پوشش روی سردرب با طرح شیبدار ایجاد میکند احساس خاصی به انسانها در رابطه با دیدگاه های بیننده ایجاد میکند . مخصوصا در فضای شهری این نوع از پوشش نمادی از ویلایی جلوه دادن آپارتمانها نیز در ذهن ها به وجود می آورد.با اجرای این مدل از پوشش در طرح ها و رنگهای متنوع و مدرن، جلوه ی طبیعی و ماندگار را میتوانید در شکل ظاهری ساختمان خود به تصویر بکشید.
    سردرب ورودی در مدل های متنوع و مدرن قابلیت اجرا دارد.طرح چینی چهار شیب معمول ترین و زیباترین مدل اجرایی جهت پوشش سردرب میباشد. پرسنل اجرایی سقف گستران جهت اجرای انواع مدل های سردرب طراحی قبل از اجرا نیز ارائه میدهد از مشاوره و طراحی سقف گستران جهت اجرای کلیه سقفهای شیبدار بهره مند شوید.
باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به سقف گستران خوش آمدید.شما با مجری وطراح صحبت می کنید چگونه میتونم کمک تون کنم؟